Monday, October 29, 2012

Richelle Mead - seriile Georgina Kinkaid, Academia Vampirilor + Bloodlines


 

Fantasy-ul va fi intotdeauna unul din genurile de lectura de suflet.

Acum vreo 2 saptamani m-am hotarat sa citesc, in baza descrierii de pe Amazon, o serie de romane scrise de Richelle Mead - serie care urmareste aventurile Geoginei Kinkaid, un sucub care traieste in Seattle - si pot sa spun ca n-am fost dezamagita deloc. Seria are actiune, suspans, intorsaturi de situatie incredibile si te tine cu sufletul la gura pana la sfarsit. O frumoasa poveste fantastica de dragoste invaluita in suspans.

Si dupa asa o serie (pentru adulti), am decis ca trebuie sa citesc si celelalte serii ale autoarei. Stilul folosit de autoare e absolut genial! Mi-as dori sa pot scrie asa!
Am trecut la seria "Vampire Academy", o poveste inspirata de mitologia romaneasca. Dampiri, moroi, strigoi, fantome si alchimisti, actiune, aventuri, prietenie si povesti de dragoste. Si ce povesti! Personajele sunt extraordinar de complexe, actiunea e construita pe secrete si mister, pe principii si valori. Cel mai mult m-au atras primele 3 trei carti: Vampire Academy, Frostbite si Shadow Kiss. Toate sunt superbe, dar primele trei sunt preferatele mele datorita actiunii alerte si de aceea le-am citit deja de cate doua ori. :D

Cea de-a doua parte a seriei Vampire Academy se numeste "Bloodlines" si din cele 6 volume, pana acum au aparut primele 2. 

Desi ritmul actiunii in aceasta serie nu este la fel de alert precum in VA, m-a fascinat mai tare decat primele 6 volume. Trebuie sa spun ca astept nerabdatoare luna februarie pentru a putea citi cea de-a treia carte din seria Bloodlines, "The Indigo Spell"
 

 Desi seria Bloodlines este plasata in aceeasi lume ca si seria Vampire Academy, seria prezinta povestea personajelor secundare din Academia Vampirilor: Adrian Ivashkov, Sidney Sage, Jill Dragomir si Eddie Castile.

Si da, m-am apucat sa  recitesc si seria Bloodlines.
Nicio alta carte nu m-a fascinat atat de mult incat sa o recitesc imediat. Recunosc, am vazut filmul "Pride and Prejudice" de 20 de ori intr-o saptamana, dar sa recitesc aceeasi carte imediat dupa ce am terminat-o... niciodata.

Pana acum, din literatura fantastica, seriile Academia Vampirilor si Bloodlines sunt preferatele mele.

Chiar merita citite.


Ce ma intriga cel mai mult la seriile astea doua e faptul ca sunt inspirate de mitologia romaneasca dar ca Richelle Mead, autoarea AMERICANA a reusit sa foloseasca aceste superbe elemente de mitologie din cultura noastra intr-un mod atat de original, de creativ si a creat o lume fantastica de exceptie. Se dovedeste inca o data ca Romania are potential, dar ca intotdeauna, nu noi (romanii) profitam de el, ceea ce e pacat.

 Intentionez ca dupa ce recitesc cele 2 volume din Bloodlines sa citesc si seria "Dark Swan", a aceleasi autoare.

No comments:

Post a Comment